مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-27اقتصادي

بیش از 1100 واحد مسکونی برای مددجویان خراسان شمالی درحال اجرا است


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون هزار و 111 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد در دست اجرا قرار دارد.

- از در حال ساخت بودن هزار و 111 واحد مسکونی برای مددجویان خبر داد و اظهار داشت: از مجموع واحدهای مذکور 603 واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن در قالب مسکن محرومان در دست اجرا قرار دارد که کمیته امداد به دنبال جذب اعتبار بلاعوض برای کمک به ساخت و اجرای این پروژه است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: همچنین 401 واحد مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد خراسان شمالی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اکنون در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: با مشارکت یک شرکت خصوصی نیز ساخت 50 واحد مسکونی پیش بینی شده است که این شرکت یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساخت مسکن محرومان روستایی این استان تعهد داده است.

الهی راد تصریح کرد: 12 واحد مسکونی ویژه ایتام با مشارکت خیران در حال ساخت بود که هم اکنون به پایان رسیده و به زودی به خانوارهای دارای یتیم واگذار می شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بیش از 15 واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی نیز به تازگی در سراسر استان آغاز شده است.

وی در انتها گفت :45 واحد مسکونی نیز از محل طرح توسعه ملی ویژه محرومان روستایی و شهری در حال ساخت است که در صورت تأمین اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1100 واحد مسکونی برای مددجویان خراسان شمالی درحال اجرا است

بیش از 1100 واحد مسکونی برای مددجویان خراسان شمالی درحال اجرا است