مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-27اقتصادي

اجتماعات و ملاقات با بیماران کرونایی، از عوامل افزایش آمار ابتلایان


رییس قرارگاه استانی مقابله با کرونا گفت: هرچند نیمی از مردم استان دوز دوم کرونا را تزریق کرده اند اما همچنان به دلیل برخی تجمعات مانند مراسم ختم و تجمع در آرامستان ها و ملاقات بیماران و عدم رعایت پروتکل ها در برخی مناطق شهری باز شاهد آمار بستری و ابتلا در استان هستیم.

- ایسنا/ایلام رییس قرارگاه استانی مقابله با کرونا گفت: هرچند نیمی از مردم استان دوز دوم کرونا را تزریق کرده اند اما همچنان به دلیل برخی تجمعات مانند مراسم ختم و تجمع در آرامستان ها و ملاقات بیماران و عدم رعایت پروتکل ها در برخی مناطق شهری باز شاهد آمار بستری و ابتلا در استان هستیم.

رییس قرارگاه استانی مقابله با کرونا گفت: تغییر وضعیت شیوع کرونا در شهرستان های استان نگران کننده است و باید علاوه بر واکسیناسیون ، رعایت پروتکل ها همزمان مد نظر باشد.

جهانگیر رستمزاد در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار کرد: هم اکنون بر اساس آمار وضعیت دوز اول و دوم واکسیناسیون در استان رشد خوبی داشته و با توجه به افزایش آمار واکسیناسیون نباید وارد پیک ششم کرونا شویم و هم اکنون برخی شهرستان ها مجدد از رنگ آبی به زرد و نارنجی در حال تغییر هستند که این مسأله باید بررسی شود.

رییس قرارگاه استانی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه باید رسانه ها و همه دستگاه های اجرایی و مدارس نسبت به پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعات و ملاقات با بیماران کرونایی، از عوامل افزایش آمار ابتلایان

اجتماعات و ملاقات با بیماران کرونایی، از عوامل افزایش آمار ابتلایان