مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-27اقتصادي

کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فدراسیون ناشنوایان


رییس فدراسیون ناشنوایان از کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای بازسازی خوابگاه، آمفی تئاتر، ساختمان اداری و سالن غذاخوری مجموعه ورزشی ناشنوایان خبر داد.

- رییس فدراسیون ناشنوایان از کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای بازسازی خوابگاه، آمفی تئاتر، ساختمان اداری و سالن غذاخوری مجموعه ورزشی ناشنوایان خبر داد.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با حمایت عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبلغ یک میلیارد تومان برای بازسازی خوابگاه، آمفی تئاتر، ساختمان اداری و غذاخوری مجموعه ورزشی ناشنوایان اختصاص داده شده که جای تشکر و قدردانی دارد.

البته این اعتبار به جز هزینه ای است که پیش از این شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای جمع آوری و نصب زمین چمن مصنوعی ناشنوایان پرداخت کرده بود که خوشبختانه کار جمع آوری چمن و نصب آن توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای برگزاری مسابقات جهانی کاراته و تکواندو ناشنوایان به میزبانی ایران وجود ندارد، گفت: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تا به امروز 12 تیم و 350 ورزشکار برای شرکت در مسابقات جهانی کاراته و تکواندو زنان و مردان اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فدراسیون ناشنوایان

کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فدراسیون ناشنوایان