مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-27اجتماعي

موتورهای برقی در مشهد با همکاری اسنپ باکس جایگزین موتورهای آلاینده می شوند


با امضای تفاهم نامه مشترک بین اسنپ باکس و سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، موتورهای برقی با همکاری اسنپ باکس در مشهد جایگزین موتورهای آلاینده می شوند.

- گروه اجتماعی: با امضای تفاهم نامه مشترک بین اسنپ باکس و سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، طرح جایگزینی موتورهای برقی به جای موتورهای آلاینده بنزینی برای کاربران راننده اسنپ باکس در کلان شهر مشهد اجرایی می شود.

در این تفاهم نامه که با حضور کسری صادقی زاده، مدیرعامل اسنپ باکس، آقای باخردی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه مشهد و آقای کاظمی معاونت حمل و نقل کل شهرداری مشهد امضا شد، تسهیلات ویژه و گسترده ای در اختیار کاربران راننده اسنپ باکس در شهر مشهد قرار می گیرد تا با انتخاب موتور برقی به عنوان وسیله نقلیه به کاهش 7درصدی آلودگی هوا کمک کنند.

اسنپ باکس در مسیر انتخاب های پایدار کسری صادقی زاده، مدیرعامل اسنپ باکس، در حاشیه نشست امضای تفاهم نامه گفت: بدون شک یکی از مسئولیت های اجتماعی ما در اسنپ، به عنوان یک سرویس حمل ونقل، انتخاب راه حل های پایدار برای کاهش آسیب های زیست محیطی است.

به همین دلیل تلاش کردیم تا با همکاری مشترک با شهرداری مشهد و تامین تسهیلات لازم، کاربران راننده اسنپ باکس را به انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورهای برقی در مشهد با همکاری اسنپ باکس جایگزین موتورهای آلاینده می شوند

موتورهای برقی در مشهد با همکاری اسنپ باکس جایگزین موتورهای آلاینده می شوند