مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-27سياسي

افزایش اعتبار محرومیت زدایی شاهرود و میامی


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس گفت: امسال اعتبارات محرومیت زدایی دو شهرستان شاهرود و میامی به 161 میلیارد تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، علی اصغر خانی بعدازظهر امروز در ملاقات مردمی با اهالی دهستان نردین در مسجد جامع این روستا اظهار کرد:دولت و مجلس عزم جدی برای رفع مشکلات مردم دارند.

وی اضافه کرد: اگرچه مردم در حال حاضر مشکلات زیادی دارند؛ اما بی تردید همه مسؤولان برای رفع این موانع و مصائب، عزم جدی دارند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، باید زبان مردم باشد و از سوی آنان سخن بگوید.

خانی افزود: در سال گذشته برای دو شهرستان شاهرود و میامی از محل اعتبارات محرومیت زدایی بالغ بر سه میلیارد تومان تخصیص داشته ایم و این عدد امسال به 161 میلیارد تومان افزایش یافت که 97 میلیارد تومان از این عدد مربوط به شهرستان میامی است.

وی با بیان اینکه مردم نردین در عرصه های مختلف انقلاب، نقش مؤثر و پرشوری داشته اند، خاطرنشان کرد: همواره خود را بدهکار مردم می دانم و بی تردید به سهم خود برای تحقق حقوق مردم تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبار محرومیت زدایی شاهرود و میامی

افزایش اعتبار محرومیت زدایی شاهرود و میامی