مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-27سياسي

نیاز اصفهان به ایجاد ظرفیت برای پذیرش 3 هزار معتاد متجاهر


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به پیش بینی وجود دو هزار و 500 تا سه هزار معتاد متجاهر در استان، گفت: هم اکنون ظرفیت پذیرش 400 معتاد متجاهر را در دو مرکز ماده 16 در استان داریم.

- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اعلام کرد؛ نیاز اصفهان به ایجاد ظرفیت برای پذیرش 3 هزار معتاد متجاهر ایسنا/اصفهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به پیش بینی وجود دو هزار و 500 تا سه هزار معتاد متجاهر در استان، گفت: هم اکنون ظرفیت پذیرش 400 معتاد متجاهر را در دو مرکز ماده 16 در استان داریم.

محسن یارمحمدیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مراکز ماده 16 (معرفی اجباری معتادان برای درمان) با حداکثر ظرفیت در استان مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: در برخی مقاطع زمانی و پیک های کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید داشت مراکز ماده 16 با نصف یا یک سوم ظرفیت فعالیت کنند.

در آن زمان در دو مرکز هر کدام با ظرفیت 200 نفر، نزدیک به 160 تا 170 معتاد متجاهر نگهداری می شد.

وی با بیان اینکه چند ماهی است ظرفیت دو مرکز ماده 16 اصفهان تکمیل است، گفت: دیگر به دنبال اجرای طرح برای نگهداری معتادان متجاهر نیستیم، مگر در مواقعی مثل شب عید و هفته نیروی انتظامی، اما به غیر از این موارد، برنامه ریزی کرده ایم تا 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز اصفهان به ایجاد ظرفیت برای پذیرش 3 هزار معتاد متجاهر

نیاز اصفهان به ایجاد ظرفیت برای پذیرش 3 هزار معتاد متجاهر