مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-27سياسي

لزوم تغییر رویکرد مدیریت منابع آب از تک بعدی به تلفیقی و چند رشته ای


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: تغییر رویکرد مدیریت منابع آب از تک بعدی به رویکرد تلفیقی و چند رشته ای می تواند در رفع چالش های موجود موثر باشد.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: تغییر رویکرد مدیریت منابع آب از تک بعدی به رویکرد تلفیقی و چند رشته ای می تواند در رفع چالش های موجود موثر باشد.

دکتر علی نجفی نژاد امروز (چهارشنبه 5 آبان ماه) در بیستمین کنفرانس هیدرولیک ایران به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: امیدوارم با هم اندیشی هایی که در این کنفرانس صورت می گیرد، نتایج خوبی حاصل و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: در انجمن هیدرولیک ایران به مسئله و موضوع بسیار کلیدی آب پرداخته می شود و یکی از جنبه های مهم مدیریت آب، بحث سازه های هیدرولیکی است.

رییس بیستمین کنفرانس هیدرولیک ایران بیان کرد: امروزه مسئله آب با چالش ها و مشکلات زیادی از جمله مدیریت، برداشت، مصرف و انتقال آب در سطح دنیا و کشور مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبعی گرگان، نجفی نژاد با اشاره به اینکه توسعه کشورها در گرو رفع مشکلات مربوط به آب است، گفت: در کشور ما با توجه به اینکه کشوری خشک و نیمه خشک است از نظر منابع آبی با مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر رویکرد مدیریت منابع آب از تک بعدی به تلفیقی و چند رشته ای

لزوم تغییر رویکرد مدیریت منابع آب از تک بعدی به تلفیقی و چند رشته ای