مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-27بين الملل

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه های بین المللی انرژی در تاشکند+تصاویر


پانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی در پارک «انهار لوکوموتیو» شهر «تاشکند» ازبکستان با حضور 60 شرکت از کشورهای مختلف آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی UzEnergyExpo-2021 و دهمین نمایشگاه بین المللی مصالح و فناوری های ساختمانی UzStroyExpo-2021 در پارک انهار لوکوموتیو شهر تاشکند آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بین المللی که توسط شرکت بین المللی نمایشگاهی International Expo Group برگزار شد، حدود 60 شرکت از کشورهای مانند بلاروس، آلمان، ایتالیا، قزاقستان، کره جنوبی، لهستان، روسیه، ترکیه، اوکراین و ازبکستان حضور دارند.

در این دو نمایشگاه بین المللی شرکت های فعال در زمینه های تولید مصالح و فناوری های ساختمانی و تجهیزات انرژی دستاوردهای روز خود را به نمایش گذاشته است.

نماینده شرکت سهامی اوزستروی ماتریالی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه های بین المللی گفت: صنایع ساختمانی ازبکستان یکی از زمینه های اولویت دار اقتصاد کشور است و با وجود محدودیت های قرنطینه از رشد پایدار برخوردار است.

مردان آتابیک اف افزود: هم اکنون در شهرهای بزرگ ساختمان های جدید، مجتمع های مسکونی احداث و ساختمان های کهنه با به کارگیری فن آوری های جدید و مصالح نوین بازسازی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه های بین المللی انرژی در تاشکند+تصاویر

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه های بین المللی انرژی در تاشکند+تصاویر