مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-27اجتماعي

بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور/ احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی


سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور تا یکشنبه (9 آبان ) نسبت به احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

- سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور تا یکشنبه (9 آبان ) نسبت به احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف جمعه (7 آبان ماه) برای استان های ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، قزوین، همدان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و شمال خوزستان، شنبه (8 آبان ماه) برای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، لرستان، مرکزی، همدان، غرب مازندران، شمال خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، قم و تهران و یکشنبه (9 آبان ماه) برای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، قزوین، البرز و تهران پیش بینی می شود.

در این شرایط جوی احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها به ویژه در گذرگاه های کوهستانی، کاهش دید و احتمال تاخیر در پروازها وجود دارد بنابراین احتیاط در تردد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور/ احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی

بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور/ احتمال وارد شدن خسارت به محصولات کشاورزی