مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-27اجتماعي

بیمارستان نمازی شیراز نشانه بلوغ در وقف است


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با ارزشمند دانستن نتیجه کار واقفان گفت: مجموعه هایی نظیر بیمارستان موقوفه نمازی نشانه بلوغ در سنت حسنه وقف است.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با ارزشمند دانستن نتیجه کار واقفان گفت: مجموعه هایی نظیر بیمارستان موقوفه نمازی نشانه بلوغ در سنت حسنه وقف است.

فرهاد اسماعیلی، چهارشنبه 5 آبان ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بیمارستان موقوفه نمازی که به مناسبت زادروز بزرگترین واقف عرصه سلامت کشور، مرحوم حاج محمد نمازی، در مرکز درمانی و آموزشی نمازی شیراز برگزار شده است، گفت: مرحوم نمازی یک وقف هوشمندانه را به ثبت رساند و در زمانی که جامعه مشکلات فراوانی در عرصه سلامت و درمان داشت با وقف دارایی خود به منظور احداث بیمارستان و تحقیق و آموزش در زمینه های پزشکی خدمات بزرگ و ارزنده ای به مردم فارس و ایران کرد.

او با اشاره به موقوفات مرحوم نمازی ادامه داد: یکی از مهمترین جنبه ها و جلوه های این وقف بزرگ پشتوانه هایی است که به واسطه سنت حسنه وقف برای بیمارستان قرار داده شده و این مسئله موجب شده تا بیمارستان نمازی بتواند از عواید موقوفات نمازی در راه تامین بخشی از تجهیزات تخصصی پزشکی و درمانی و همچنین حفظ و نگهداری بیمارستان بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نمازی شیراز نشانه بلوغ در وقف است

بیمارستان نمازی شیراز نشانه بلوغ در وقف است