مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-27سياسي

تمامی جایگاه های سوخت اسدآباد وارد مدار شد


با توجه به مشکل دیروز جایگاه های سوخت خوشبختانه در توزیع سوخت شهرستان اسدآباد هیچ گونه مشکلی نداشتیم و در ساعات اولیه کلیه جایگاه های سوخت سطح شهرستان وارد مدار شد و سریع  به وضعیت عادی بازگشتیم.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت:با توجه به مشکل دیروز جایگاه های سوخت خوشبختانه در توزیع سوخت شهرستان اسدآباد هیچ گونه مشکلی نداشتیم و در ساعات اولیه کلیه جایگاه های سوخت سطح شهرستان وارد مدار شد و سریع  به وضعیت عادی بازگشتیم.

سعید کتابی در جلسه شورای پدافند غیر عامل اظهار کرد: در هفته پدافند غیر عامل برنامه های مختلفی نیز در شهرستان اسدآباد برگزار خواهد شد که برای اجرای این برنامه ها منتظر اعلام برنامه از استان هستیم.

وی شاخص ترین برنامه هفته پدافند غیر عامل شهرستان را مانور صنعت و معدن در کارخانه کنستانتره شهرستان برشمرد و افزود: پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقداماتی است که منجر به افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، پایداری ملی و تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل در مدیریت بحران در مقابل تهدیدات دشمن است و از این رو شناخت نقاط ضعف و قوت و شناسایی تهدیدات در حوزه کاری و برنامه ریزی مدون برای به حداقل رساندن نقاط آسیب پذیر، مهمترین برنامه پدافند غیر عامل است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی جایگاه های سوخت اسدآباد وارد مدار شد

تمامی جایگاه های سوخت اسدآباد وارد مدار شد