مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-27بين الملل

درخواست رییس مجمع علمای الجزایر برای کنار گذاشتن زبان و فرهنگ فرانسه


رییس مجمع علمای مسلمان الجزایر (بزرگترین جمعیت واعظان این کشور) بهترین پاسخ به اظهارات توهین آمیز رییس جمهور فرانسه را کنار گذاشتن زبان و فرهنگ فرانسوی دانست.

- رییس مجمع علمای مسلمان الجزایر (بزرگترین جمعیت واعظان این کشور) بهترین پاسخ به اظهارات توهین آمیز رییس جمهور فرانسه را کنار گذاشتن زبان و فرهنگ فرانسوی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرزاق قسوم، رییس جمعیت علمای مسلمان الجزایر (بزرگترین جمعیت مبلغان این کشور) در گفتگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه، بهترین پاسخ به اظهارات توهین آمیز رییس جمهور فرانسه را کنار گذاشتن زبان و فرهنگ فرانسوی دانست.

قسوم گفت: بهترین پاسخ به آنها (فرانسوی ها) اتحاد و هماهنگی در اظهارات و بازگشت به خود است زیرا به معنای رها کردن زبان و فرهنگ دشمن و تمامی آن چیزی است که می تواند به حاکمیت، هویت و شخصیت ما آسیب وارد کند.

رییس مجمع علمای مسلمان الجزایر در ادامه اظهارات ماکرون را سخنانی خصمانه علیه کشور و تاریخ الجزایر و اشتباه و شکست برای مسؤولی در این سطح دانست.

او تاکید کرد که ادعای ماکرون درباره اینکه پیش از اشغال الجزایر در سال 1830 توسط فرانسه، کشوری به نام الجزایر وجود نداشته، تناقض هایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس مجمع علمای الجزایر برای کنار گذاشتن زبان و فرهنگ فرانسه

درخواست رییس مجمع علمای الجزایر برای کنار گذاشتن زبان و فرهنگ فرانسه