مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-27سياسي

هیچ بهانه ای برای عدم جذب اعتبارت از مدیران پذیرفته نیست


نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید اعتبارات و بودجه های اختصاص یافته مصوب شده، راجذب کنند و هیچ بهانه ای برای عدم جذب اعتبارت از مدیران پذیرفته نیست.

- ، مهدی روشنفکر ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دنا در بخش پاتاوه افزود: مدیران با تعامل نسبت به انجام امور همت و تلاش کنند.

وی بیان داشت: مدیران باید اعتبارات و بودجه های اختصاص یافته را که در شرایط فعلی مصوب شده جذب کنند.

روشنفکر با بیان اینکه بخش پاتاوه از نبود زیرساخت ها اولیه رنج می برد، گفت: در این بخش باید، پروژه و طرح های عمرانی جدید تعریف و کمبودها و نواقص دیگر طرح ها نیز جمع بندی شود.

وی افزود: با قرار دادن این طرح ها در دستور کار، در راستای جذب اعتبارات لازم در بودجه سال آینده برای تکمیل و اخذ ردیف اعتباری تلاش می کنیم.

روشنفکر همچنین با اشاره به لزوم تسریع در اجرای سد تنگ سرخ، تصریح کرد: برخی از افراد در اجرای سد تنگ سرخ، سنگ اندازی می کنند و این امر به ضرر استان و روند اجرای پروژه است.

وی همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان پاتاوه اظهار داشت: این بیمارستان سه بار در ادوار گذشته کلنگ زنی شده و اکنون با توجه به سخنان مسئول شبکه بهداشت شهرستان دنا و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، احداث این بیمارستان نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بهانه ای برای عدم جذب اعتبارت از مدیران پذیرفته نیست

هیچ بهانه ای برای عدم جذب اعتبارت از مدیران پذیرفته نیست