مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-27سياسي

معرفی فعالیت های پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل از برنامه تلویزیونی سراسری


به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل، فعالیت های پیشران این طرح در استان، روز جمعه 30 مهرماه از برنامه تلویزیونی «کارِ خونه» از شبکه 2 صدا و سیما تشریح خواهد شد.

- مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل خبرداد: معرفی فعالیت های پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل از برنامه تلویزیونی سراسری ایسنا/اردبیل به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل، فعالیت های پیشران این طرح در استان، روز جمعه 30 مهرماه از برنامه تلویزیونی کارِ خونه از شبکه 2 صدا و سیما تشریح خواهد شد.

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل 5 آبان با اعلام این خبر افزود: در این برنامه تلویزیونی گلی جهاندیده، پیشران خیاطی این طرح در استان که در حوزه تولید لباس و همچنین لباس عروسک فعالیت دارد به سوالاتی پیرامون فعالیت ها، نحوه کسب و کار، اخذ حمایت از مراجع مربوطه و توسعه درآمد خانگی پاسخ خواهد داد.

میثم ضارب نیا با بیان این که این کار با هدف معرفی تولیدات مشاغل خانگی و جذب مشتری و سرمایه گذار برای طرح های تولیدی انجام می گیرد، تصریح کرد: انعکاس فعالیت های زنان خانه دار از طریق رسانه های جمعی گام مبارکی جهت ترویج فرهنگ مشاغل خانگی در جامعه و گسترش کسب و کار و کمک به اقتصاد خانواده هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فعالیت های پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل از برنامه تلویزیونی سراسری

معرفی فعالیت های پیشران طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل از برنامه تلویزیونی سراسری