مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-27اجتماعي

موتورهای برقی با همکاری اسنپ باکس در مشهد جایگزین موتورهای آلاینده می شوند


با امضای تفاهم نامه مشترک بین اسنپ باکس و سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، طرح جایگزینی موتورهای برقی به جای موتورهای آلاینده بنزینی برای کاربران راننده اسنپ باکس در کلان شهر مشهد اجرایی می شود.

- با امضای تفاهم نامه مشترک بین اسنپ باکس و سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، طرح جایگزینی موتورهای برقی به جای موتورهای آلاینده بنزینی برای کاربران راننده اسنپ باکس در کلان شهر مشهد اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اسنپ، در این تفاهم نامه که با حضور کسری صادقی زاده، مدیرعامل اسنپ باکس، آقای باخردی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه مشهد و آقای کاظمی معاونت حمل و نقل کل شهرداری مشهد امضا شد، تسهیلات ویژه و گسترده ای در اختیار کاربران راننده اسنپ باکس در شهر مشهد قرار می گیرد تا با انتخاب موتور برقی به عنوان وسیله نقلیه به کاهش 7 درصدی آلودگی هوا کمک کنند.

اسنپ باکس در مسیر انتخاب های پایدار کسری صادقی زاده، مدیرعامل اسنپ باکس، در حاشیه ی نشست امضای تفاهم نامه گفت: بدون شک یکی از مسئولیت های اجتماعی ما در اسنپ، به عنوان یک سرویس حمل ونقل، انتخاب راه حل های پایدار برای کاهش آسیب های زیست محیطی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورهای برقی با همکاری اسنپ باکس در مشهد جایگزین موتورهای آلاینده می شوند

موتورهای برقی با همکاری اسنپ باکس در مشهد جایگزین موتورهای آلاینده می شوند