مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-27سياسي

کتاب «اتحاد و انسجام»، معرفی نمونه های عملی و بارز وحدت است


کتاب «اتّحاد و انسجام»، در دو بخش کلی تألیف شده که در نیمه اول، بیش از 200 آیه قرآن و حدیث از ائمه (ع) (در 130 صفحه)، - ، کتاب اتّحاد و انسجام ، به مناسبت سال 1386 که توسط رهبر انقلاب، به سال اتّحاد ملّی و انسجام اسلامی نامگذاری شد، به رشته تحریر در آمد.

حجت الاسلام قادری، گفت: کتاب اتّحاد و انسجام ، در دو بخش کلی تألیف شده که در نیمه اول، بیش از 200 آیه قرآن کریم و حدیث از ائمه معصومین (ع) (در 130 صفحه)، در تأیید و تاکید بر حفظ وحدت میان مسلمین، آورده شده است.

وی ادامه داد: جامعیت و دقتی که در گزینش آیات و روایات وحدت آفرین این کتاب شده، واقعاً مثال زدنی است به گونه ای که به اذعان مسئولین وقت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این اولین کتابی است که بدین صورت، پژوهشی محور و جامع در موضوع اتحاد مسلمانان، تدوین و چاپ شده است.

حجت الاسلام قادری ادامه داد: نیمه دوم کتاب اتحاد و انسجام ، به معرفی مصادیق و نمونه های عملی و بارز وحدت شیعه و سنی می پردازد.

وی گفت: در این بخش، از 100 شخصیتِ منادی وحدت (شیعه و اهل سنت) در 1200 سال اخیر نام برده شده و به زندگی نامه ی مختصر و اقدامات وحدت بخش آنها، پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «اتحاد و انسجام»، معرفی نمونه های عملی و بارز وحدت است

کتاب «اتحاد و انسجام»، معرفی نمونه های عملی و بارز وحدت است