مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-27سياسي

خضریان: از نظر علمی هنوز کسی نتوانسته اثر بخشی محدودیت تردد شبانه را ثابت کند


سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تداوم محدودیت تردد شبانه کرونایی تاکید کرد: با این طرح افراد با دادن پول مجوز گشت و گذار در شب را پیدا می کنند.

- سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تداوم محدودیت تردد شبانه کرونایی تاکید کرد: با این طرح افراد با دادن پول مجوز گشت و گذار در شب را پیدا می کنند.

علی خضریان در گفت و گوبا ایسنا درباره عدم لغو محدودیت تردد شبانه کرونایی در تهران و دیگر شهرها گفت: منع تردد شبانه درحالی هنوز در کشور در حال اجرا است که اعمال این محدودیت از سه منظر قابل بررسی است.

وی افزود: با اعمال محدودیت تردد شبانه، تهران و دیگر شهرهای بزرگ برای طبقه مرفه و بالا نشین قرق می شود و عملا اعلام شده است که تهران گردی در شب ها برای طبقه مرفه است زیرا مانعی برای تردد افراد جز پرداخت هزینه وجود ندارد.

خضریان با بیان اینکه با این طرح افراد با دادن پول مجوز گشت و گذار در شب را پیدا می کنند خاطر نشان کرد: ما معتقدیم در کشوری زندگی می کنیم که عدالت جزو ارزش های بالادستی است و می خواهیم به سمت عدالت حرکت کنیم و این طرح برخلاف این گفتمان علیه جامعه مستضعف عمل می کند و حداقل های آرامش و آسایش یک خانواده معمولی را از آنها می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: از نظر علمی هنوز کسی نتوانسته اثر بخشی محدودیت تردد شبانه را ثابت کند

خضریان: از نظر علمی هنوز کسی نتوانسته اثر بخشی محدودیت تردد شبانه را ثابت کند