مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-27اقتصادي

ساختمان جدید بیمه سلامت کرمانشاه افتتاح شد


ساختمان جدید بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز(پنجم آبان) با حضور جمعی از مسئولان سازمان بیمه سلامت و استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

- ایسنا/کرمانشاه ساختمان جدید بیمه سلامت استان کرمانشاه امروز(پنجم آبان) با حضور جمعی از مسئولان سازمان بیمه سلامت و استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح این ساختمان با اشاره به خدمات رسانی گسترده بیمه سلامت در سطح استان گفت: این بیمه یک میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش دارد و این موضوع خدمات رسانی بیمه سلامت را حائز اهمیت کرده است.

بازوند با اشاره به دغدغه و نگرانی بیماران در بحث هزینه های درمان گفت: در همین راستا بیمه سلامت در مسیر با ارزشی گام برمی دارد که باری از روی دوش خانواده های بیماران کم کرده و آنها را در تامین هزینه های درمان یاری می کند.

استاندار کرمانشاه به اجرای طرح های الکترونیک بیمه سلامت هم اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح ها ضمن تسهیل خدمات رسانی، سبک زندگی مردم را هم تغییر داده و مردم را بیشتر با فضای دولت الکترونیک آشنا کرده است.

امید قادری مدیرکل بیمه سلامت استان هم در این مراسم با بیان اینکه بیمه سلامت خدمات رسانی به بیش از نیمی از جمعیت استان را برعهده دارد، گفت: حدود یک میلیون و 100 هزار بیمه شده سلامت در قالب صندوق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید بیمه سلامت کرمانشاه افتتاح شد

ساختمان جدید بیمه سلامت کرمانشاه افتتاح شد