مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-27اقتصادي

دولت سیزدهم مصمم است که ارز 2 نرخی نباشد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی یکی از عوامل ایجاد فساد اقتصادی را تفاوت قیمت ارز دانست و گفت: دولت سیزدهم مصمم است که ارز دو نرخی نباشد.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس مجلس شورای اسلامی یکی از عوامل ایجاد فساد اقتصادی را تفاوت قیمت ارز دانست و گفت: دولت سیزدهم مصمم است که ارز دو نرخی نباشد.

عبدالرضا مصری در نشست با فعالین اقتصادی کرمانشاه که امروز ( پنجم آبان) با موضوع رفع تعهدات ارزی برگزار شد، یکی از چالش های اقتصاد کشور که زمینه ساز بروز فساد شده را تک نرخی نبودن ارز دانست و از تصمیم جدی دولت برای تک نرخی شدن آن یاد کرد.

وی ادامه داد: همچنین تفاوتی که بین ارز نیمایی و بازار آزاد وجود دارد بی معنا است و این موضوع نیز باید با همراه کردن صرافی ها حل شود.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگرچه ممکن است حرکت به سوی ارز تک نرخی تبعاتی هم داشته باشد، اما به هر حال به منزله دارویی برای اقتصاد است که عوارض کم آن اجتناب ناپذیر خواهد بود.

مصری سپس از مشکلات ارزی که صادرکنندگان با آن مواجه شده اند یاد کرد و افزود: از مخالفین 100 درصد سخت گیری های رفع تعهدات ارزی هستم و در گذشته نیز برای تسهیل گری در این زمینه تلاش کردم.

وی اظهار کرد: قوانین و دستورالعمل های متعددی که در این زمینه صادر شده راه حرکت را برای صادرکنندگان کند کرده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم مصمم است که ارز 2 نرخی نباشد

دولت سیزدهم مصمم است که ارز 2 نرخی نباشد