مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-27بين الملل

روسیه به ترکیه درباره تحویل پهپاد به اوکراین هشدار داد


کاخ ریاست جمهوری روسیه می گوید فعلاً روابط با ترکیه مثبت است اما تجهیز اوکراین با پهپادهای ترکیه ای، اقدام بی ثبات کننده ای است که می تواند پیامدهای ناخوشایندی داشته باشد.

- به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز چهارشنبه هشدار داد که تحویل پهپادهای ترکیه به اوکراین می تواند تبعات منفی در پی داشته باشد و به بی ثباتی هرچه بیشتر وضعیت منجر شود.

پسکوف در این باره افزود: در حال حاضر، روابط خوب و ویژه ای با ترکیه داریم اما در این مورد، متاسفانه، این بیم وجود دارد که تجهیز اوکراین به چنین تسلیحاتی، قابلیت ایجاد بی ثباتی در منطقه را خواهد داشت و به حل درگیری های داخلی اوکراین هم کمکی نمی کند.

سخنگوی کاخ کرملین پیشتر نیز طی سخنانی گفته بود که مسکو به هیچ عنوان نمی خواهد تسلیحات فروخته شده ترکیه به اوکراین، علیه مخالفین دولت کی یف در شرق اوکراین استفاده شود.

در اردیبهشت امسال نیز، یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه در پاسخ به این پرسش که اگر آنکارا هواپیماهای بدون سرنشین را به اوکراین تحویل دهد، آیا مسکو همکاری نظامی-فنی خود را با آنکارا متوقف خواهد کرد؛ گفته بود: ما به طور خاص هر مورد را بررسی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به ترکیه درباره تحویل پهپاد به اوکراین هشدار داد

روسیه به ترکیه درباره تحویل پهپاد به اوکراین هشدار داد