مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-27حوادث

توقیف محموله 13 میلیارد ریالی کالای قاچاق در شازند


فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله 13 میلیارد ریالی کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند در توقیف یک دستگاه کامیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح های مقابله با معضل قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان شازند، با اطلاع از جابه جایی یک محموله قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و توقیف این محموله را آغاز کردند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی و در اجرای تمهیدات انتظامی صورت گرفته، خودروی کامیون حامل کالای قاچاق شناسایی و در عملیاتی متوقف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مورد نظر 48 طاقه پارچه ،747 بسته پودر بدن سازی ، 7هزار و 910 قاب گوشی تلفن همراه ، یک هزارو712 بسته غذای حیوانات خانگی ، 9هزارو36 عدد بوگیر ، 280 عدد سایه بان ، 320 عدد برف پاک کن ، 100 عدد چراغ زنون خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی کشف شد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به تعیین ارزش 13 میلیارد ریالی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان شازند، اظهار داشت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 13 میلیارد ریالی کالای قاچاق در شازند

توقیف محموله 13 میلیارد ریالی کالای قاچاق در شازند