مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-27اقتصادي

تلاش برای تکمیل بزرگراه مرودشت به درودزن تا پایان امسال


معاون ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه پروژه بزرگراه مرودشت – درودزن، 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز امیدواری کرد که با تامین اعتبارات لازم، - این پروژه تا پایان امسال تکمیل شده و به شکل کامل به بهره بردرای برسد.

سید مصطفی تقوی چهارشنبه 5 آبان در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراهی مرودشت – درودزن، گفت: این مسیر، یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی در استان فارس به شمار می رود.

او با بیان اینکه، گستردگی فعالیت بخش کشاورزی در این منطقه، یکی از عوامل مهم در بالا بودن میزان ترددها است، گفت: استفاده کنندگان از محور ارتباطی مرودشت به دروزن، علاوه بر ساکنان جوامع محلی، خودروهای حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین گردشگران و مسافران عبوری هستند.

تقوی با یادآوری اینکه مناطق درودزن و کامفیروز، یکی از قطب های مهم گردشگری و کشاورزی محسوب می شود، گفت: تردد بالا در این مسیر، لزوم ارتقاء ایمنی برای کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از سوانح را ایجاد کرده بود.

معاون راه و شهرسازی فارس گفت: طول پروژه بزرگراهی مرودشت- درودزن 45 کیلومتر است که تاکنون 32 کیلومتر آن زیر ترافیک قرار گرفته.

تقوی با اشاره به اینکه 13 کیلومتر از این مسیر در دست اجرا است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه که 80 درصد پیشرفت فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تکمیل بزرگراه مرودشت به درودزن تا پایان امسال

تلاش برای تکمیل بزرگراه مرودشت به درودزن تا پایان امسال