مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-27اجتماعي

سامانه و دانشنامه زنان نام آور آذربایجان غربی راه اندازی شد


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: برای نخستین بار در سطح کشور سامانه و دانشنامه زنان آذربایجان غربی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پریسا علیلو ظهر چهارشنبه در در آیین رونمایی از سامانه دانش نامه زنان استان، توسعه، آبادانی و سربلندی ایران اسلامی را مرهون زحمات زنان و مردان دانست و گفت: برای نخستین بار در سطح کشور سامانه و دانشنامه زنان به همت اداره کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی راه اندازی شد.

وی با بیان این که توسعه همه جانبه و آبادانی، سربلندی و بالندگی ایران زمین، همواره مرهون تلاش ها و رشادت های زنان و مردان است، اظهار داشت: زنان و مردان ایران اسلامی با وجود تمام محدودیت ها، با همت و امید والا از مراحل دشوار تاریخ عبور کردند و نسل های آگاه و توانمندی را با مهر و همت والا دانایی و توانایی بخشیدند.

علیلو با تأکید بر تبیین نقش زنان استان در برپایی تمدن ایران و دین مبین اسلام، یادآور شد: زنان در هر برهه از تاریخ با توجه به محدودیت های عرفی و دینی خوش درخشیدند و بنا به شرایط سیاسی و حکمرانی در برخی مقاطع تاریخی کمتر و در برخی پر رنگ تر در عرصه های مختلف تأثیرگذار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه و دانشنامه زنان نام آور آذربایجان غربی راه اندازی شد

سامانه و دانشنامه زنان نام آور آذربایجان غربی راه اندازی شد