مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-27بين الملل

یک کشف جدید در تاریخ مومیایی مصر


کارشناسان معتقدند این مومیایی به «پادشاهی نوین» بازمی گردد و این یعنی روش های مومیایی کردن در حدود 4000 سال گذشته بسیار پیشرفته بوده اند.

- کارشناسان معتقدند این مومیایی به پادشاهی نوین بازمی گردد و این یعنی روش های مومیایی کردن در حدود 4000 سال گذشته بسیار پیشرفته بوده اند.

نتایج بررسی ها نشان می دهد بقایای فرد عالی رتبه ای به نام خووی (Khuwy) که در سال 2019 کشف شده، بسیار قدیمی تر از آن است که پیش تر تصویر می شد نتایج جدید تحقیقات بر روی بقایای مومیایی شده یک فرد عالی رتبه نشان می دهد قدمت به کارگیری روش پیشرفته مومیایی کردن در مصر باستان بیشتر از چیزی است که پیش تر تصور می شد.

بر اساس شواهد جدیدی که می توانند به بازنویسی کتاب های تاریخی منجر شوند، مصریان باستان استفاده از روش های پیچیده مومیایی کردن را حدود 1000 سال قبل تر از آن چه پیش تر تصور می شد آغاز کرده بودند.

نتایج بررسی ها نشان می دهد بقایای فرد عالی رتبه ای به نام خووی (Khuwy) که در سال 2019 کشف شده، بسیار قدیمی تر از آن است که پیش تر تصویر می شد و در حقیقت از آن می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین مومیایی های مصری نام برد که تاکنون کشف شده است.

کارشناسان معتقدند این مومیایی به پادشاهی نوین بازمی گردد و این یعنی روش های مومیایی کردن در حدود 4000 سال گذشته بسیار پیشرفته بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشف جدید در تاریخ مومیایی مصر

یک کشف جدید در تاریخ مومیایی مصر