مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-27سياسي

2 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین تخریب شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با هدف حفظ و صیانت از اراضی ارزشمند کشاورزی، 2 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، سعید صالحی با بیان این خبر افزود: این ساخت و سازها که یک مورد در باغستان سنتی قزوین و دیگری در محور بویین زهرا واقع شده و شامل دیوارکشی و ساختمان بودند، در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شدند.

وی اضافه کرد: تخریب ها پس از هماهنگی با معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب قزوین در روز دوشنبه 3 آبان ماه انجام شده است.

صالحی بر حفظ باغستان سنتی به عنوان یک اثر ملی و تاریخی کشاورزی در استان قزوین تاکید کرد و گفت: با هدف حفظ و جلوگیری از تخریب این باغ ها از هرگونه فعالیت های غیرمجاز که به تغییر کاربری این محدوده منجر شود، برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان و باغداران قزوین خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت های غیرقانونی در قالب ساخت و ساز، مراتب را به سامانه تلفنی 131 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین تخریب شد

2 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین تخریب شد