مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-27دانش

مجموعه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها نقش نظارتی داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، عباس شیراوژن گفت: در نگاه نخست شاید ساختار یک مجموعه و بودجه ای که به آن اختصاص داده می شود اولین دغدغه باشد؛ - معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بر نقش نظارتی مجموعه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها و لزوم اجتناب از مصرفی بودن بودجه های اختصاص یافته به حوزه فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، عباس شیراوژن گفت: در نگاه نخست شاید ساختار یک مجموعه و بودجه ای که به آن اختصاص داده می شود اولین دغدغه باشد؛ درحالی که مسئله اصلی در یک جمله چیستی هدف اقدامات و فعالیت هایی است که به وقوع می پیوندد.

وی تغییر و تحولاتی که در دوران تحصیل یک دانشجو برایش اتفاق می افتد را مورد توجه قرار داد و گفت: میزان رشد انسانی و شخصیتی که برای دانشجویان اتفاق می افتد قطعاً نسبت به روز اولی که وارد دانشگاه شده متفاوت است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزود: شوق خدمت به مردم و صداقت با مردم و حتی احترام به پدر و مادر و پرداختن به شاخص های انسانی در میان قشر دانشجو، مجموعه مسائلی هستند که از بدو ورود دانشجو به دانشگاه، باید موردتوجه مسئولان در دانشگاه ها قرارگرفته و به آن اهتمام ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها نقش نظارتی داشته باشند

مجموعه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه ها نقش نظارتی داشته باشند