مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-27سياسي

آیت الله جنتی: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند


بیانات مقام معظم رهبری نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

- بیانات مقام معظم رهبری نشان از اشراف و درک جامع ایشان از مسائل امت اسلامی داشت و دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

دبیر شورای نگهبان گفت: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند که دعا برای سلامتی و طول عمر با عزت ایشان برای ما فرض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز چهارشنبه (5 آبان 1400) این شورا با تبریک به مناسبت روز پرخیر و برکت 17 ربیع الاول فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت: الحمدلله یکی از امتیازات فرهنگ غنی تشیع وجود مناسبت های گوناگون همچون اعیاد و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام است که در دیگر فرهنگ ها چنین چیزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هر مناسبتی (اعیاد و شهادت ائمه علیه السلام) تجدید حیات تشیع است، اظهار داشت: در این مناسبت ها مطالبی راجع به ائمه معصومین علیهم السلام مطرح می شود که این مسئله بسیار ارزنده است و الحمدلله این فرهنگ امروز شایع و رایج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند

آیت الله جنتی: مقام معظم رهبری آگاه، به روز و مسلط به اوضاع هستند