مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-27سياسي

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز برگزار می شود


رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اعلام کرد که مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 12 تا 14 آبان همزمان با سراسر کشور در کارخانه نوآوری شیراز برگزار می شود.

- سومین رویداد "تولید محتوای دیجیتال" بسیج در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اعلام کرد که مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 12 تا 14 آبان همزمان با سراسر کشور در کارخانه نوآوری شیراز برگزار می شود.

محمد صحت چهارشنبه 5 آبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: گروه های علاقمند شرکت در این رویداد، چه در سطح بسیج و چه در سطح مراکز علمی در حوزه های نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های تلفن همراه و پویانمایی و انیمیشن با هم به رقابت می پردازند.

صحت با بیان اینکه ثبت نام از روز گذشته در سایت event.

bsjmajazi.

ir آغاز شده است، گفت: 11 آبانماه جاری از ساعت 4 بعد ازظهر پذیرش انجام خواهد شد و 12 آبان از ساعت 8 صبح مراسم افتتاحیه برگزار می شود.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: روال این رویداد 48 ساعته و شیوه عملکرد آن ماراتون محور است و موضوعات در روز افتتاحیه به صورت یکباره به گروهها اعلام خواهد شد.

صحت با بیان اینکه در این رویداد گروه ها در قالب 3 تا 5 نفره به رقابت می پردازند، گفت: رقابت کنندگان 13 و 14 آبان اجازه خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز برگزار می شود

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز برگزار می شود