مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-27سياسي

وحدت میان مذاهب اسلامی ریشه های فساد و ظلم را خشک می کند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مذاهب اسلامی اگر ید واحده شوند می توانند با اتحاد کاخ های ظلم و فساد را شکسته و ریشه های آن را خشک کنند.

- ، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی نقش قرآن در وحدت مسلمین که در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد اظهار کرد: قرآن چراغ راه و نوری است که همواره بر موضوع وحدت میان مذاهب اسلامی تاکید کرده است.

وی ادامه داد: یکی از راه های وحدت میان مذاهب اسلامی که قرآن نیز بر آن تاکید مؤکد دارد جامعیت و کاملیت دین مبارک اسلام است برای همین منظور هم پیامبران مبعوث می شدند تا فضای جامعه و اذهان مردم را برای پذیرش دین کامل اسلام توسط حضرت محمد آماده کنند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اقوام در اسلام موضوعیت ندارد و همه زیر لوای آن برادر و زندگی سراسر آرامش را بر پایه صلح دارند اما در سال های قبل از انقلاب اسلامی این یکپارچگی و وحدت میان مذاهب اسلامی وجود نداشت.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا همه اقوام در کنار هم قرار بگیرند و برای دفاع از کیان و خاک وطن در برابر باطل بجنگند تا به جهان استکبار ثابت کنند که وحدت میان آنها گسستنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت میان مذاهب اسلامی ریشه های فساد و ظلم را خشک می کند

وحدت میان مذاهب اسلامی ریشه های فساد و ظلم را خشک می کند