مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-27پزشكي

جزییات خدمات یگان های ویژه ناجا در آغاز زمان شیوع کرونا تا کنون


رییس اداره بهداشت، امداد و درمان یگان ویژه ناجا جزییات خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی یگان های ویژه از زمان شیوع کرونا تاکنون را تشریح کرد.

- رییس اداره بهداشت، امداد و درمان یگان ویژه ناجا جزییات خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی یگان های ویژه از زمان شیوع کرونا تاکنون را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمیدرضا سعادت در مراسم آغاز فعالیت فاز دوم واکسیناسیون سیار و هوشمند کرونا از سوی یگان های ویژه که پیش ازظهر امروز برگزار شد، گفت: یگان های ویژه از همان روزهای نخست شیوع کرونا برای مقابله با ویروس منحوس کرونا وارد عمل شد.

در روزهای نخست این یگان اولین دستگاهی بود که با خودروهای آبپاش برای ضدعفونی معابر و فضاهای عمومی وارد عمل شد.

پس از آن با توجه به کمبود ماسک و نیازی که در این خصوص وجود داشت کارگاه های تولید ماسک در مناطق مختلف کشور آغاز به فعالیت کرده و این ماسک ها در نقاط مختلف از جمله مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور که جمعیت بالایی هم داشتند توزیع شد.

سعادت ادامه داد: همچنین هنگام قرارگیری استان قم در وضعیت قرمز با درخواست استاندار به یگان های ویژه به مدت بیش از سه هفته پایگاه سیار درمانی را در این استان دایر کرده و در مجموع بیش از 5200 دُز رمدسیویر برای بیش از 1400 نفر تزریق کرد که این روند تا زمان خروج استان قم از وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خدمات یگان های ویژه ناجا در آغاز زمان شیوع کرونا تا کنون

جزییات خدمات یگان های ویژه ناجا در آغاز زمان شیوع کرونا تا کنون