مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-27اقتصادي

66 هزار تن صادرات شیرینی و شکلات سهم گمرکات آذربایجان شرقی


رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت استان با اشاره به اینکه استان های مهم تولیدی و صادراتی کشور در محصولات شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی ، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت استان با اشاره به اینکه استان های مهم تولیدی و صادراتی کشور در محصولات شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی ، تهران ، اصفهان ، قزوین ، قم و یزد هستند، افزود : از 213 هزار تن صادرات در این حوزه طی 6 ماهه نخست سال 1400 به ارزش 189 میلیون دلار ، 66 هزار تن به ارزش 75 میلیون دلار مربوط به صادرات شیرینی و شکلات از گمرکات آذربایجان شرقی است.

محمدنقی هنربر در وبینار میز ملی توسعه صادرات شیرینی و شکلات کشور، با بیان اینکه تنوع بازار و صادرات به 75 کشور دنیا از جمله مزیت های قابل توجه در این صنعت است، گفت : کشورهای عراق ، افغانستان ، پاکستان ، آذربایجان ، ترکیه ، امارات متحده عربی و ساحل عاج از عمده مقاصد صادراتی شیرینی و شکلات کشور در شش ماهه اول سال جاری بوده اند .

وی تصریح کرد : از 563 واحد تولیدی کشور در این صنعت، 125 واحد با ظرفیت تولیدی بالغ بر 417،845 تن مربوط به آذربایجان شرقی است.

رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت استان با تاکید بر اینکه به همت صنعتگران و تولیدکنندگان کشور در صنایع شیرینی و شکلات ، ایران با صادراتی بالغ بر 450 میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 هزار تن صادرات شیرینی و شکلات سهم گمرکات آذربایجان شرقی

66 هزار تن صادرات شیرینی و شکلات سهم گمرکات آذربایجان شرقی