مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-27اجتماعي

اصلاح روشنایی معابر تبریز سرعت می گیرد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تدابیر اندیشیده شده، مشکل روشنایی معابر شهر تبریز به سرعت حل می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تدابیر اندیشیده شده، مشکل روشنایی معابر شهر تبریز به سرعت حل می شود.

عادل کاظمی طی بازدید سرزده ی شبانه از وضعیت شبکه ی روشنایی معابر تبریز، وضعیت روشنایی معابر شهر تبریز را مناسب دانست و گفت: عمده خاموشی های موجود در شهر، مربوط به سرقت های گسترده و مستمر در مسیرهایی همچون کمربندی میانی، ورودی شهرک ارم در اتوبان پاسداران و اتوبان شهید کسایی و در بیشتر مناطق مربوط به پل ها و زیرگذرهاست که در حوزه ی نگهداری شهرداری است.

وی افزود: فعالیت نگهداشت روشنایی معابر به صورت پیمانکاری و برون سپاری انجام می شود و با خاتمه ی قراردادهای قبلی در مناقصات جدید، پیمانکاران استقبال و حضوری جدی نداشتند و مناقصه تجدید شد و به لحاظ زمانبر شدن مراحل انتخاب پیمانکار جدید تصمیم گرفته شد تا از نیروهای خود شرکت بهره گیری به عمل آید تا ان شاء الله مناقصه منتج به نتیجه شود و در نگهداشت شبکه ی روشنایی نیز وقفه ای ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست 1400، بیش از 25 میلیارد ریال برای نگهداشت و تامین شبکه ی روشنایی معابر از محل اعتبارات جاری و سرمایه ای هزینه شده است، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح روشنایی معابر تبریز سرعت می گیرد

اصلاح روشنایی معابر تبریز سرعت می گیرد