مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-27اقتصادي

دستورالعمل بانک مرکزی اسپانیا برای مبارزه با پول شویی در حوزه ارزهای دیجیتال


رگولاتور تأکید کرد که VASPها باید «صرف نظر از اینکه در سایر سوابق اداری در بانک اسپانیا یا سایر مراجع مرتبط نیز ثبت شده باشند» ثبت نام کنند.

- رگولاتور تأکید کرد که VASPها باید صرف نظر از اینکه در سایر سوابق اداری در بانک اسپانیا یا سایر مراجع مرتبط نیز ثبت شده باشند ثبت نام کنند.

بانک مرکزی اسپانیا دستورالعمل های جدیدی را برای ثبت نام ارائه دهندگان محلی خدمات ارز مجازی از جمله موسسات بانکی ارائه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکوین تلگراف، این دستورالعمل های بانک اسپانیا در رابطه با مبارزه با پول شویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از کوین تلگراف، بانک مرکزی اسپانیا دستورالعمل های ثبت نام جدیدی را برای ارائه دهندگان خدمات ارز مجازی محلی یا VASP ها از جمله موسسات بانکی معرفی می کند.

بانک اسپانیا دستورالعمل هایی را درباره ثبت VASP برای اهداف مبارزه با پول شویی یا AML صادر کرده است و مؤسسات را ملزم می کند تا درخواست های ثبت نام خود را از طریق یک رجیستری الکترونیکی ارسال کنند.

بانک مرکزی اسپانیا با صدور دستورالعمل ها در 19 اکتبر(27 مهر) خاطرنشان کرد که الزام به ثبت نام در رجیستری برای همه افراد و موسسات ارائه دهنده خدمات صرافی ارز مجازی مانند معاملات ارز دیجیتال و خدمات نگهداری اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بانک مرکزی اسپانیا برای مبارزه با پول شویی در حوزه ارزهای دیجیتال

دستورالعمل بانک مرکزی اسپانیا برای مبارزه با پول شویی در حوزه ارزهای دیجیتال