مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-27بين الملل

وزیر خارجه ترکمنستان : جامعه بین الملل باید صدای مردم افغانستان را بشنود


وزیر خارجه ترکمنستان با بیان این که شرایط کنونی در افغانستان سخت و دشوار است، اظهار کرد: برای عبور از بحران کنونی در افغانستان نیازمند یک نقشه راه و ارزیابی صحیح از تحولات در این کشور هستیم.

- وزیر خارجه ترکمنستان با بیان این که شرایط کنونی در افغانستان سخت و دشوار است، اظهار کرد: برای عبور از بحران کنونی در افغانستان نیازمند یک نقشه راه و ارزیابی صحیح از تحولات در این کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رشید مردف صبح روز سه شنبه در دومین نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان به علاوه روسیه در تهران با بیان این که همسایگان افغانستان تلاش دارند که به نوعی صلح و ثبات را در این کشور ایجاد کنند گفت: در حال حاضر وضعیت اقتصادی در افغانستان مناسب نیست و ما می توانیم در این گفت وگوها تصمیمات خوبی را برای مشکلات مردم افغانستان بگیریم.

این دیپلمات ارشد ترکمنستانی همچنین تاکید کرد: باید تلاش کنیم که تمام قومیت ها در آینده افغانستان نماینده ای داشته باشند تا حقوق و منافع همه مردم در این کشور تامین شود.

وی همچنین با بیان این که هیات حاکمه موقت در افغانستان با چالشهایی در عرصه اقتصادی و مبارزه با تروریسم روبرو است افزود: در این راستا مهم است که برای بازسازی جامعه افغانستان و بازگرداندن مردم این کشور به یک زندگی عادی تصمیمات مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ترکمنستان : جامعه بین الملل باید صدای مردم افغانستان را بشنود

وزیر خارجه ترکمنستان : جامعه بین الملل باید صدای مردم افغانستان را بشنود