مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-27اقتصادي

بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، ارائه محصولات گردشگری در قالب تورهای مسافرتی و افزایش خطوط هوایی ایران و قطر را در تاریخ 30 آبان تا 27 آذر سال 1401 در دستور کار قرار داد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی اصغر شالبافیان در جمع رؤسای صنوف، فعالین بخش خصوصی و نمایندگان شرکت های هواپیمایی که با هدف بهره مندی جمهوری اسلامی ایران از فرصت رویداد بین المللی جام جهانی برگزار شده بود؛ گفت: برگزاری رویداد جام جهانی در همسایگی ایران فرصتی مطلوب برای بهره مندی از این مهم فراهم آورده است که تمرکز و برنامه ریزی پیرامون این موضوع می تواند دستاوردهای قابل توجهی برای بخش های مختلف به ویژه فعالین حوزه گردشگری کشور به همراه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به وسعت جغرافیایی و جاذبه های متمایز گردشگری کشور، ایران می تواند در جذب تماشاگران جام جهانی اقدام کند؛ به همین منظور تجمیع ظرفیت های بخش خصوصی با سیاست گذاری و مدیریت صحیح می تواند زمینه ساز استفاده از این رویداد در زمینه های مختلف شود.

شالبافیان با اشاره به زمان برگزاری رویداد جام جهانی 2022 در فصل پاییز یادآور شد: با توجه به اینکه مدت زمان برگزاری مسابقات در ایام غیرپیک گردشگری ایران است؛ از این رو ارائه بسته های سفر متشکل از محصولات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری

بهره مندی از جام جهانی قطر با ارائه جاذبه های متمایز گردشگری