مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-27سياسي

فعالیت 129 مرکز نیکوکاری در کردستان


رییس اداره هماهنگی مؤسسات خیریه و تشکل های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: در حال حاضر 129 مرکز نیکوکاری با هدف شناسایی نیازمندان و جمع آوری کمک های نیکوکاران در سطح استان کردستان فعالیت دارند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره هماهنگی مؤسسات خیریه و تشکل های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: در حال حاضر 129 مرکز نیکوکاری با هدف شناسایی نیازمندان و جمع آوری کمک های نیکوکاران در سطح استان کردستان فعالیت دارند.

مرتضی پوریا، امروز، چهارشنبه (پنجم آبان ماه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان اظهار کرد: مراکز نیکوکاری در سطح استان کردستان با عناوین محله ای ـ مشارکتی، تخصصی ـ فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و زکات بر اساس نوع نیازهای مددجویان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در حال حاضر 129 مرکز نیکوکاری با هدف شناسایی نیازمندان و و جمع آوری کمک های نیکوکاران در سطح استان کردستان فعالیت دارند.

رییس اداره هماهنگی مؤسسات خیریه و تشکل های مردمی کمیته امداد کردستان در ادامه به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد این مراکز نیکوکاری طی شش ماه نخست امسال اشاره و بیان کرد: در این مدت 22 میلیارد تومان کمک از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان جمع آوری شده که 5 میلیارد تومان از آن کمک نقدی، 17 میلیارد تومان کالا و 19 میلیون تومان نیز در قالب خدمات و تخفیفات به نیازمندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 129 مرکز نیکوکاری در کردستان

فعالیت 129 مرکز نیکوکاری در کردستان