مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-27اجتماعي

دانش آموز خویی مدال برنز جهانی اختراعات ژنو سوییس را کسب کرد


فاطمه پور حسن دانش آموز فعال آموزشگاه فرزانگان و پژوهشسرای دانش آموزی جابربن حیان خوی موفق شد مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوییس را از آن خود کند.

- به نقل از آموزش و پرورش آذربایجان غربی، مسابقات جهانی و بین المللی اختراعات ژنو در روزهای 18 تا 21 جولای 2021 ( 27 تا 30 تیرماه 1400 ) به صورت مجازی در سوییس و با حضور 650 نوآور از سراسر جهان تحت نظر IFIA برگزار شد.

این مسابقات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی مخترعان است که دانش آموزان در رشته های مختلف از جمله فنی مهندسی، علوم کامپیوتر، کشاورزی و محیط زیست، شیمی و زیست شناسی، پزشکی و … به رقابت پرداختند.

مخترعین ثبت شده در فدراسیون جهانی دارای پروژه های علمی و نوآورانه هستند و نام فاطمه پورحسن به عنوان مخترع جهانی با پسوند INV و دارای پروفایل و کد اختصاصی در محل دائمی این فدراسیون در ژنو سوییس به ثبت رسید.

فاطمه پور حسن، مخترع ایرانی ثبت شده در فدراسیون جهانی، از دانش آموزان فعال آموزشگاه فرزانگان و پژوهش سرای دانش آموزی جابربن حیان شهرستان خوی است که زیر نظر راهنمایی ها و آموزش های دبیران و مدیریت این مرکز علمی موفق شد در سال های گذشته نیز مدال طلای جشنواره علوم و اختراعات کره جنوبی را کسب کند و دارای پروژه های علمی و نوآورانه ای است که این مهم نشانگر سطح بالای دانش و آموزش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز خویی مدال برنز جهانی اختراعات ژنو سوییس را کسب کرد

دانش آموز خویی مدال برنز جهانی اختراعات ژنو سوییس را کسب کرد