مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-27سياسي

ویژه برنامه روز ملی نوجوان در هرمز برگزار می شود


مسوول بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ویژه برنامه ملی روز نوجوان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هشتم آبان ماه توسط سپاه امام سجاد(ع) استان در جزیره هرمز برگزار می شود.

- ، ابراهیم پیله رام با اشاره به برگزاری ویژه برنامه ملی روز نوجوان و روز ملی مبارزه با استکبار در هشتم آبان ماه در جزیره هرمز، اظهار کرد: این برنامه ملی با حضور مهمانان کشوری و لشکری و با حضور خواهر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده پخش می شود.

وی بیان داشت: دانش آموزان و نوجوانان علاقه مند سراسر کشور نیز می توانند از شبکه های مجازی شاد، روبیکا، ایتا و غیره در جریان این برنامه ویژه قرار گیرند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به برنامه های جنبی این مراسم اظهارداشت: در این مراسم همچنین از سومین مجموعه کتاب شهدای استان به نام همکلاسی آسمانی من نوشته حسین مسلمی و نخستین مجموعه کتاب مادر شهدای ایران و شهدای جزیره هرمز شهید فاطمه نیک به نام پشت دریاها زنی نوشته اعظم پشت مشهدی، رونمایی می شود.

پیله رام یادآورشد: تجلیل از تیم علمی سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان نخستین مدال آوران طلای مسابقه های لیگ بین المللی پایا در سال (1399-1400) نیز از دیگر برنامه های جنبی این مراسم ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه روز ملی نوجوان در هرمز برگزار می شود

ویژه برنامه روز ملی نوجوان در هرمز برگزار می شود