مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-27سياسي

رییسی درباره حمله به پمپ بنزین ها: می خواهند مردم را عصبانی کنند


باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

- رییسی درباره حمله به پمپ بنزین ها: می خواهند مردم را عصبانی کنند رییسی تاکید کرد: باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری گفت: عده ای قصد دارند با ایجاد بی نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سیستم جایگاه های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

رییس جمهور افزود: در این حمله سایبری نه تنها مسئولین دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند و مردم نیز آگاهی خود را در مواجهه با این مشکل نشان دادند و با هوشیاری اجازه ندادند که کسی بتواند سوء استفاده و فرصت طلبی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی درباره حمله به پمپ بنزین ها: می خواهند مردم را عصبانی کنند

رییسی درباره حمله به پمپ بنزین ها: می خواهند مردم را عصبانی کنند