مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-27اجتماعي

خلیج فارس مواج و متلاطم می شود


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس مواج خواهد شد و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت تندبادلحظه ای و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

- ایسنا/بوشهر معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس مواج خواهد شد و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت تندبادلحظه ای و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

زهرا راستگو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد بادهای جنوبی از بعدازظهر روز پنج شنبه در قسمت شمالی خلیج فارس (سواحل دیلم تا بندر رستمی) شدت می گیرید و به تدریج در روز جمعه به اوج خود می رسد.

وی اضافه کرد: با افزایش پوشش ابر در برخی از نقاط روی دریا و سطح استان، احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت تندبادلحظه ای و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: دریانوردان باید آمادگی لازم را برای رویارویی با خطرات احتمالی داشته باشند و حتی الامکان از ترددهای دریایی غیرضروری خودداری کنند.

راستگو با اشاره به اینکه در استان بوشهر بارندگی های پاییزی در نیمه دوم این فصل اتفاق می افتند، یادآور شد: آخرین نقشه های اقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس مواج و متلاطم می شود

خلیج فارس مواج و متلاطم می شود