مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-27سياسي

رونمایی از سامانه ثبت دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری


فاز دوم سامانه خدمات الکترونیک قضایی با قابلیت ثبت دادخواست تجدیدنظر در دیوان عدالت اداری با حضور رییس دیوان عدالت اداری و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کاظمی فرد در مراسم رونمایی از فاز دوم سامانه خدمات الکترونیک قضایی تجدید نظر دیوان عدالت اداری با قابلیت ثبت دادخواست تجدید نظر گفت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از شروع فرایند هوشمندسازی قوه سامانه های متعددی را توسعه داده است که هدف آن ها تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی بوده است و وکلا و نمایندگان حقوقی دستگاه ها می توانند کارهای قضایی را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی افزود: هم چنین برای مردم عادی نیز خدمات بسیاری ایجاد شده است مثل صدور گواهی عدم سوپیشینه در 48 ساعت که به تسریع فرایند کمک کرده است و در سال گذشته 6 میلیون مراجعه حضوری را از طریق سامانه ها، ساماندهی کردیم.

کاظمی فرد ادامه داد: امروز درارتباط با تجدیدنظرخواهی دیوان عدالت در خدمتتون هستیم که امروزه از طریق دفاتر خدمات قضایی در دسترس است و این کار با همت ریاست دیوان عدالت اداری میسر شده است و می توانیم این قول را بدهیم که این خدمت در آینده دردسترس وکلا، نمایندگان حقوقی و مردم عادی قرار می گیرد و امیدداریم گام های تکمیلی هوشمندسازی قوه را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه ثبت دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری

رونمایی از سامانه ثبت دادخواست تجدیدنظر دیوان عدالت اداری