مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-27بين الملل

اکثر نظامیان آمریکایی آمادگی جنگی ندارند


نتایج نظرسنجی داخلی ارتش آمریکا نشان داده تنها یک نفر از هر هفت نظامی آماده استقرار و جنگیدن فوری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در نظرسنجی انجام شده از ارتش ایالات متحده، تنها یک نفر از هر هفت پاسخ دهنده گفت که آماده استقرار و جنگیدن فوری است، اما پنتاگون سعی دارد این مسئله را کم اهمیت جلوه دهد.

از حدود 5400 سرباز و غیرنظامی ارتش پرسیده شد که آیا واحد آن ها آماده استقرار، جنگ و پیروزی در هر نقطه از جهان است یا خیر که فقط 14٪ گفتند بله، فوراً.

طبق گزارش روز سه شنبه نشریه آمریکایی فارن پالیسی ، 13 درصد دیگر گفتند که به زمان بیشتری مثلاً یک هفته (3 درصد از پاسخ دهندگان) یا یک ماه (4 درصد از پاسخ دهندگان) نیاز دارند.

بر اساس این گزارش، شکاف قابل توجهی بین رده ها وجود داشت و در حالی که 40 درصد از ژنرال ها از اعزام فوری اطمینان داشتند، در بین افسریارها این رقم کمتر از 20 درصد بود.

فارین پالیسی نتایج این نظرسنجی را از طریق درخواستی بر مبنای قانون آزادی اطلاعات به دست آورد.

این نظرسنجی در ماه های ژوییه و اوت 2020 در اوج همه گیری در خصوص آتش سوزی که سال گذشته ناو بونهام ریچارد را نابود کرد، نشان داد که هیچ کس در کشتی نمی دانست چگونه دکمه کنترل آتش را پیدا کند یا فشار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر نظامیان آمریکایی آمادگی جنگی ندارند

اکثر نظامیان آمریکایی آمادگی جنگی ندارند