مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-27حوادث

مراقب قاتل خاموش باشید/ گاز ادارات پرمصرف قطع می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی الزامی است، گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش، - رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی الزامی است.

عباس شمس الهی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهروندان قبل از راه اندازی و استفاده از بخاری باید از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنند، اظهار کرد: هر وسیله گازسوز باید یک دودکش مجزا و مخصوص به خود داشته و حداقل یک متر از کف پشت بام و لبه دیوار مجاور فاصله داشته باشد.

وی به اهمیت کنترل دقیق وسایل گازسوز به منظور اطمینان از سلامت کارکرد آن ها اشاره و تاکید کرد: نصب کلاهک H در مبادی خروجی دودکش ها به دلیل ممانعت از برگشت فشار جریان باد و سهولت در خروج گازهای سمی الزامی است و برای حفظ سلامت جانی و جلوگیری از خسارت های مالی، رعایت این نکات باید جدی گرفته شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه مشترکین گاز از قراردادن خروجی دودکش در داخل راهروها، حیاط خلوت های مسقف و همچنین به صورت افقی به منظور جلوگیری از حوادث ناشی از گاز گرفتگی خودداری کنند، تصریح کرد: بخاری بدون دودکش به هیچ عنوان نباید در محیط های بسته مانند اتاق خواب نصب شود و نصب آبگرمکن در مکان هایی مانند انباری، آشپزخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب قاتل خاموش باشید/ گاز ادارات پرمصرف قطع می شود

مراقب قاتل خاموش باشید/ گاز ادارات پرمصرف قطع می شود