مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-27بين الملل

رییس شرکت ریتیون: آمریکا در حوزه تسلیحات مافوق صوت سالها از چین عقب است


رییس شرکت پیمانکار نظامی آمریکایی ریتیون (Raytheon) اظهار کرد که به عقیده وی آمریکا در زمینه پیگیری برنامه تولید سلاح های مافوق صوت که می توانند با سرعت بیش از پنج برابر سرعت صوت در اتمسفر نفوذ و طی مسیر کنند، - رییس شرکت پیمانکار نظامی آمریکایی ریتیون (Raytheon) اظهار کرد که به عقیده وی آمریکا در زمینه پیگیری برنامه تولید سلاح های مافوق صوت که می توانند با سرعت بیش از پنج برابر سرعت صوت در اتمسفر نفوذ و طی مسیر کنند، سالها از چین عقب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست، گرگوری هایس، مدیر عامل این شرکت موسوم به شرکت ریتیون تکنولوژیز که دست اندرکار ساخت یک موشک کروز مافوق صوت با همکاری با ارتش آمریکا است، اظهار کرد: قابلیت مافوق صوت بی ثبات کننده ترین تهدید علیه وطن ما است.

در قبال این قابلیت زمان واکنش بسیار بسیار کوتاه است.

او روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بلومبرگ گفت: در حالی که پنتاگون چند برنامه برای توسعه تسلیحات مافوق صوت در دست اجرا دارد و آمریکا این فناوری را درک می کند، چین عملا سلاح های مافوق صوت را به خدمت گرفته است.

ما حداقل چندین سال دراین زمینه عقب هستیم.

این سیستم های تسلیحاتی فوق سریع نوظهور به دلیل پتانسیل شان برای بی ثبات کردن روابط بین آمریکا، چین و روسیه، نگرانی هایی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شرکت ریتیون: آمریکا در حوزه تسلیحات مافوق صوت سالها از چین عقب است

رییس شرکت ریتیون: آمریکا در حوزه تسلیحات مافوق صوت سالها از چین عقب است