مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-27پزشكي

توقف روند کاهشی بیماری کرونا در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در هفته جاری روند کاهشی بیماری کرونا متوقف شده که هشداری برای شیوع پیک ششم این بیماری در استان زنجان است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در هفته جاری روند کاهشی بیماری کرونا متوقف شده که هشداری برای شیوع پیک ششم این بیماری در استان زنجان است.

پرویز قزلباش صبح امروز (5 آبان ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه روند کاهشی بیماری کرونا در بسیاری از استان های کشور متوقف شده یا روند افزایشی به خود گرفته است، اظهار کرد: روند نزولی در بیماران سرپایی با سرعت مناسبی رو به کاهش بود اما این روند اکنون متوقف شده است.

وی با بیان اینکه موج بیماری کرونا که در کشور آغاز می شود هیچ جایی را در امان نمی گذارد و همه مناطق را درگیر می کند، افزود: فعالیت، کار تیمی، هماهنگی و اراده برای پیش بردن برنامه ها بسیار در کنترل و پایین آوردن موج و مدیریت کردن بیماری بسیار موثر بوده که تاکنون استان زنجان در این امر قدم های خوبی را برداشته است.

این مسئول با بیان اینکه توقف روند سرپایی در استان به این معنا است که روند کاهشی بستری ها نیز طی هفته های آتی متوقف خواهد شد و هشداری برای شیوع موج بعدی کرونا است، تصریح کرد: اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف روند کاهشی بیماری کرونا در زنجان

توقف روند کاهشی بیماری کرونا در زنجان