مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-27سياسي

روحانی و جهانگیری متخلفان بزرگ یک پرونده/ ماجرای بورسیه ها چه بود؟


گزارشی که اخیرا توسط سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس درباره دانشجویان بورسیه قرائت شد، هم اکنون به وزارت علوم دولت سیزدهم ابلاغ و از آنها خواسته شده ضمن رفع تخلفات صورت گرفته گذشته، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اخیرا کمیسیون و محمدرضا رضوان طلب رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مسئولانی بودند که کمسیون اصل نود اسامی آنها را به عنوان مسئولان متخلف به قوه قضاییه اعلام کرده است.

* ماجرای بورسیه ها چه بود؟ نخستین بار مجتبی صدیقی رییس وقت سازمان امور دانشجویان و معاون رضا فرجی دانا وزیر وقت علوم بحث بورسیه ها را مطرح کرد.

صدیقی در نشست خبری خود در چهارم خرداد سال 1393 گفت که دانشجویانی که از سال 1385 تا 1392 به خارج اعزام شده اند، شرایط اعلام شده در فراخوان را نداشتند و  در تبدیل وضعیت بورس خارج به داخل وزارت علوم دولت قبل غیرقانونی عمل کرده است! بعد از ادعای صدیقی اخباری با عنوان سه هزار دانشجوی بورسیه غیرقانونی در برخی از رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و کمی بعد آن اسامی حدود 750 نفر از دانشجویان بورسیه شده با عنوان بورس شده های غیرقانونی در شبکه های اجتماعی منتشر شد و فردی که این اسامی را منتشر کرده بود مدعی بود اسامی از سوی مسئولان وقت وزارت علوم به او داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی و جهانگیری متخلفان بزرگ یک پرونده/ ماجرای بورسیه ها چه بود؟

روحانی و جهانگیری متخلفان بزرگ یک پرونده/ ماجرای بورسیه ها چه بود؟