مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-27پزشكي

چگونه مواد شوینده، کُشنده می شوند؟


کارشناس مدیریت دارویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: پس از مصرف موادشوینده، سفیدکننده، جرم بر و لوله بازکن در محیط های در بسته و کوچک مانند دستشویی و حمام به هیچ عنوان توقف نکنید زیرا گازهای تولیدشده در این محیط های بدون تهویه مناسب، - ایسنا/خوزستان کارشناس مدیریت دارویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: پس از مصرف موادشوینده، سفیدکننده، جرم بر و لوله بازکن در محیط های در بسته و کوچک مانند دستشویی و حمام به هیچ عنوان توقف نکنید زیرا گازهای تولیدشده در این محیط های بدون تهویه مناسب، سمی است.

دکتر الناز بهروز در پنجمین روز از هفته پیشگیری از مسمومیت ها اظهار کرد: طبق آمارهای کشوری سالیانه در ایام پایان سال و نوروز تعدادی از هموطنان در اثر مسمومیت با مواد شوینده جان خود را از دست می دهند بنابراین از هموطنان عزیز تقاضا می شود هنگام استفاده از مواد شیمیایی و فرآورده های شوینده نکات ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا علوم پزشکی دزفول، وی افزود: هنگام استفاده از مواد شیمیایی و فرآورده های شوینده و پاک کننده، پنجره ها را باز کنید تا هوا به خوبی در محیط جریان داشته باشد.

کارشناس مدیریت دارویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: از مخلوط کردن مواد شیمیایی مانند جوهر نمک با فرآورده های سفیدکننده جداً خودداری کنید زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مواد شوینده، کُشنده می شوند؟

چگونه مواد شوینده، کُشنده می شوند؟