مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-27سياسي

تولید و اجرای 21 برنامه و فعالیت شاخص فرهنگی و هنری در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تولید و اجرای 21 برنامه و فعالیت شاخص فرهنگی و هنری در قالب کنگره 6300 شهید این استان خبر داد.

- ، احمد حسین فتایی امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش کنگره 6300 شهید لرستان با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک تکلیف شرعی و ملی است، گفت: افتخار میزبانی از کنگره ملی شهدا شاید تا سال ها، مجدداً نصیب استان نشود و باید از تمامی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در راستای برگزاری موفق کنگره 6300 شهید استان استفاده و بهره برداری لازم را به عمل آوریم.

وی تصریح کرد: کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش کنگره ملی 6300 شهید لرستان، مهم ترین کمیته در ذیل دبیرخانه برگزاری این رویداد است که بیشترین تولیدات را خواهد داشت و در همین راستا تولید و اجرای 21 برنامه و فعالیت شاخص فرهنگی و هنری از جمله ساخت فیلم سینمایی، انتشار کتاب های تخصصی، ساخت سردیس شهدای هنرمند استان، تولید قطعات موسیقایی و سرود را در دستور کار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: همچنین در طی یک سال گذشته برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی بسیاری با محوریت کنگره 6300 شهید لرستان برگزار شده و شاهد رشد 400 درصدی فعالیت های این حوزه با محوریت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در استان بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و اجرای 21 برنامه و فعالیت شاخص فرهنگی و هنری در لرستان

تولید و اجرای 21 برنامه و فعالیت شاخص فرهنگی و هنری در لرستان