مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-27دانش

کمک مومنانه دانشجویان ابرکوهی به دانش آموزان کم بضاعت


بسیج دانشجویی ابرکوه در آغاز سال تحصیلی به منظور کمک به دانش آموزان کمتر برخوردار و خانواده های آسیب دیده از کرونا اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد.

- ایسنا/یزد مسئول بسیج حوزه ابرکوه اعلام کرد: بسیج دانشجویی ابرکوه در آغاز سال تحصیلی به منظور کمک به دانش آموزان کمتر برخوردار و خانواده های آسیب دیده از کرونا اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داد.

محمدعلی طالب پور ضمن اعلام این خبر، افزود: این اقدامات با همکاری دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد ابرکوه و همچنین جمعیت امام حسن( ع) صورت پذیرفت.

وی اظهار کرد: تهیه و توزیع 30 بسته لوازم التحریر ایرانی برای دانش آموزان نیازمند در جهت حمایت از این عزیزان و همچنین ترویج حمایت از تولید ملی از جمله این اقدامات بود.

طالب پور خاطرنشان کرد: تهیه 25 بن خرید لوازم التحریر به مبلغ 200 هزار تومان و توزیع بین دانش آموزان نیازمند نیز به همت دانشجویان انجام گرفت.

وی اضافه کرد: در همین راستا کتب درسی دست دوم جمع آوری گردید که پس از تفکیک و بسته بندی بین دانش آموزان کمتر برخوردار توزیع شد.

مسئول بسیج حوزه ابرکوه گفت: حل مشکلات مردم مستضعف همواره یکی از دغدغه های مهم دانشجویان بوده که مطالبه گری از مسئولین آن ها را از تلاش فردی و عملی برای حل آن باز نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه دانشجویان ابرکوهی به دانش آموزان کم بضاعت

کمک مومنانه دانشجویان ابرکوهی به دانش آموزان کم بضاعت