مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-27بين الملل

وزیر خارجه پاکستان: همه گروه ها باید در دولت فراگیر افغانستان حضور داشته باشند


وزیر خارجه پاکستان با اعتقاد بر اینکه باید جامعه جهانی به وضعیت اقتصادی مردم افغانستان در حال حاضر توجه و از وقوع یک فاجعه انسانی در این کشور جلوگیری کند، - وزیر خارجه پاکستان با اعتقاد بر اینکه باید جامعه جهانی به وضعیت اقتصادی مردم افغانستان در حال حاضر توجه و از وقوع یک فاجعه انسانی در این کشور جلوگیری کند، گفت: ما معتقدیم که باید پول های افغانستان در خارج از کشور آزاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان در سخنرانی در دومین اجلاس وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان که به صورت حضوری در تهران برگزار شده است با اشاره به تحولات اخیر در افغانستان گفت: در مدت اخیر تحولات مهمی در این کشور رخ داد و در ماه آگوست امسال یک انتقال قدرت بدون خونریزی در این کشور به وقوع پیوست و طالبان به قدرت رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد موج فراگیر پناهجویان نیستیم، ادامه داد: اولین نشست کشورهای همسایه افغانستان در ماه سپتامبر برگزار شد و این نشست نیز در ادامه آن برگزار شده تا کشورهای همسایه در افغانستان به یک هماهنگی برسند تا چالش های بوجود آمده را به نوعی مدیریت کنند.

این دیپلمات عالی رتبه پاکستانی با بیان اینکه ما همه به دنبال این هستیم که افغانستان به عنوان یک کشور همسایه دارای ثبات باشد، ادامه داد: معتقدیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه پاکستان: همه گروه ها باید در دولت فراگیر افغانستان حضور داشته باشند

وزیر خارجه پاکستان: همه گروه ها باید در دولت فراگیر افغانستان حضور داشته باشند